Mgr. Helena Zikánová


Mgr. Helena Zikánová, Příjem a zpracování zakázek

Příjem a průběh překladatelských zakázek

Zákazník sdělí téma a rozsah zakázky a požadovaný termín. *Termín potvrdím nebo budu jednat o případném možném posunu. Potom následuje dohoda o ceně za tlumočnický výkon. Následně je zákazník požádán o **zaslání závazné a přesné objednávky včetně všech fakturačních údajů **s razítkem a celým jménem odpovědné osoby. Jakmile objednávku obdržím, mohu začít pracovat.

Přijímání zakázek a obchodní podmínky

Konkrétní podmínky sjednávám se zákazníkem podle konkrétních potřeb a charakteru překladu. Sejde-li se několik zakázek současně, obvykle prioritně vyhotovuji zakázku toho zákazníka, který podal závaznou objednávku jako první. Je ale možná dohoda a změna s ohledem na termíny a rozsah jednotlivých zakázek.

Co si rozmyslet před objednáním služeb

  1. O jaké téma se jedná
  2. Kolik normostran nebo zdrojových slov
  3. Odbornost dokumentu
  4. Požadovaný termín
  5. Možnost zaslání specializované terminologie usnadní vyhotovení zakázky a zvýší přesnost a odbornou úroveň**

Mgr. Helena Zikánová

Koberovy 182, Železný Brod

Využijte slevy!

10% sleva pro všechny zakázky zadané v období od 27.4.2020 do 30.6.2020

Reklama:

Jazykové weby