Příjem a průběh překladatelských zakázek
Zákazník sdělí téma a rozsah zakázky a požadovaný termín. *Termín potvrdím nebo budu jednat o případném možném posunu. Potom následuje dohoda o ceně za tlumočnický výkon. Následně je zákazník požádán o **zaslání závazné a přesné objednávky včetně všech fakturačních údajů **s razítkem a celým jménem odpovědné osoby. Jakmile objednávku obdržím, mohu začít pracovat.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Konkrétní podmínky sjednávám se zákazníkem podle konkrétních potřeb a charakteru překladu. Sejde-li se několik zakázek současně, obvykle prioritně vyhotovuji zakázku toho zákazníka, který podal závaznou objednávku jako první. Je ale možná dohoda a změna s ohledem na termíny a rozsah jednotlivých zakázek.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
- O jaké téma se jedná
- Kolik normostran nebo zdrojových slov
- Odbornost dokumentu
- Požadovaný termín
- Možnost zaslání specializované terminologie usnadní vyhotovení zakázky a zvýší přesnost a odbornou úroveň**